SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Dwa heliki podniosły kobietę
Autor Wiadomość
From_heaven_to_ 
Major Pilot



Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 768
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-03-04, 19:51   Dwa heliki podniosły kobietę

Myślicie, czy to prawdziwe czy fake?

 
     
olafd 
Major Pilot
pexHC



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 947
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2014-03-04, 20:03   

Jak dla mnie fake.
Jak pokazują panią to macha nóżkami, jak pokazują z daleka modele i panią, to sztywna jest jak kukła.
_________________
pozdrawiam Olaf
Jack Daniel's Team. Polcement Team. Cała masa teamów. Team Team'a Teamem pogania.
 
 
     
super_mario2 
Major Pilot



Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 136
Skąd: Halinów
Wysłany: 2014-03-05, 12:54   

A ja myślę, że to możliwe. Odpowiednio dobrana pani to 45 kg - na dwa silne modele wystarczy.
Jeśli rzeczywiście robili wcześniej wiele testów - to pewnie wykonalne.
_________________
Pozdrawiam Mariusz
Goblin 700, T-Rex 450 PRO V2 3GX, 600 ESP BX
 
     
tomnow95 
Major Pilot



Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 160
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-03-05, 13:54   

Jest. I nie zawsze wygląda jak kukla. Na początku na przykład
_________________
3D i nic innego!
 
 
     
niebochod 
Pilot



Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 90
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-03-05, 20:28   

Myślę, że to nie fake. Setup to zgodnie z tym co komentują to specjalnie zmodyfikowany regiel i silnik 10kW na 16s. A tu filmik z przygotowaniami do operacji:
 
     
El-Diablo 
Major Pilot
Waldorf-Heliklub-RC



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 1759
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-06, 09:51   

Trudno powiedzieć - Ta Pani na pewno nie waży 45 kg. Byłaby kruszynką, a uda ma jak ta lala.
Jedno mnie zastanawia. Czasem widać jak jeden z modeli (naprzemiennie, co logiczne) delikatnie odpuszcza, lub odlatuje w bok, tymczasem dziewczyna ani ciut w ów bok nie ucieka (fizyka), przecież naprężenie się zmienia...., czyli powinno ją deko bardziej majtać na jedną i drugą stronę, tymczasem ona wisi stabilnie. Nie wiem, nie wiem....
_________________
Pozdrawiam, Sebastian
Mini Titan, Raptor 50, TZ Frenzy50V2, JR 9XII 2,4 Ghz
 
     
Geralt z Rivii 
Major Pilot
Tel. 691672015



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 183
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-03-09, 11:36   

Może jakby te śmigłowce powiększyli i rzeczywiście bardzie realnie bujała się zgodnie z prawami fizyki to może i uwierzyłbym , ale technika komputerowa może wszystko.
..... :mrgreen: [EDIT by waldorf] - panowie trzymajmy poziom wypowiedzi
_________________
Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś Ty , a drugim jest ......... śmierć.
Ostatnio zmieniony przez Waldorf 2014-03-09, 15:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
From_heaven_to_ 
Major Pilot



Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 768
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-03-09, 17:13   

A ja się przy okazji zastanawiam tak czysto teoretycznie nad taką konstrukcją helika, gdzie byłyby zainstalowane niezależnie dwa silniki i dwa regle. Po prostu jakby je dać po dwóch stronach zębatki głównej. Po pierwsze 2x większa moc, po drugie mamy zabezpieczenie na wypadek awarii jednego z napędów. Mam tu na myśli oczywiście heli do zastosowań przy filmowaniu, gdzie kamera ciężka i droga.
 
     
Geralt z Rivii 
Major Pilot
Tel. 691672015



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 183
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-03-10, 17:06   

Raczej podejrzewam , że dwa silniki mogłyby przeszkadzać sobie na wzajem ,ale Polak potrafi i może dałoby sie coś takiego pokombinować.
_________________
Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś Ty , a drugim jest ......... śmierć.
 
 
     
Ramotny 
Major Pilot
SM-50e rulez...



Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 306
Skąd: 52°5'N 21°7'E
Wysłany: 2014-03-10, 17:18   

Geralt z Rivii napisał/a:
Raczej podejrzewam , że dwa silniki mogłyby przeszkadzać sobie na wzajem ,ale Polak potrafi i może dałoby sie coś takiego pokombinować.
a na niby jakiej zasadzie działają duze heli mające po dwa silniki? tak samo. Jeśli silniki są w miarę równo sterowane to nie będą wzajemnie się obciążać tylko wspierać - co jest celem.
Osobnym pytaniem jest czy wzrost mocy zrekompensuje zwiększenie masy napędu i zasilania oraz czy nie zostanie przekroczona wytrzymałość konstrukcji...
_________________
Pozdrawiam, Grzegorz kocham Reksia 500
 
     
From_heaven_to_ 
Major Pilot



Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 768
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-03-10, 20:54   

Raczej chodzi mi o zastosowanie dwóch silników o mniejszej mocy, czyli na przykład zamiast pakować jeden motor o mocy 5kW, dać dwa o mocy 3kW.

Kwestię wzajemnego "przeszkadzania" sobie możnaby rozwiązać przniesieniem napędu przez dwa łożyska jednokierunkowe, choć tak na chłopski rozum wydaje mi się to całkowicie zbędne. Dwa identyczne silniki powinny pracować z grubsza tak samo.
 
     
Nowak 
Pilot


Dołączył: 17 Cze 2012
Posty: 69
Skąd: Miasto
Wysłany: 2014-03-11, 00:01   

Napęd nawet nie na dwa, tylko cztery silniki. C50 Quad
 
     
AMC 
Pilot
Krety - spać!


Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 8
Skąd: W-wa/Pułtusk
Wysłany: 2015-12-24, 03:15   

Sprzęgła jednokierunkowe uzasadnione - zablokowanie wałka któregoś z silników.
Odmrażanie kotleta też ma sens :) .
Taką mam nadzieję na Nowy Rok :D .
_________________
Pozdrawiam - Andrzej
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.



Copyright by Waldorf-Electronic © 2005
Filmy z lotu ptaka HeliVideo.pl