SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Bell 222 na bazie Hirobo Freya 90
Autor Wiadomość
Geralt z Rivii 
Major Pilot
Tel. 691672015



Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 182
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-02-17, 23:41   

Coraz lepiej wygląda.
Jestem ciekaw ile będzie ważyć cała obudowa.
_________________
Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś Ty , a drugim jest ......... śmierć.
 
 
     
Grabcio 
Major Pilot



Dołączył: 13 Paź 2005
Posty: 118
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-19, 08:57   

Sam jestem ciekaw. Na razie kadłub jest przymocowany do drąga umożliwiającego operowanie nim przy malowaniu i nie mogę go zważyć.
_________________
Pozdrawiam, Robert
 
 
     
Grabcio 
Major Pilot



Dołączył: 13 Paź 2005
Posty: 118
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-07, 10:40   

Mała aktualizacja. Udało się położyć czarny lakier. Najpierw maskowanie:







Następnie podkład Motipa:







Na koniec lakier docelowy:





CDN...
_________________
Pozdrawiam, Robert
 
 
     
marek_c4 
Major Pilot



Dołączył: 27 Sie 2016
Posty: 100
Skąd: Swarzędz k. Poznania
Wysłany: 2018-03-08, 10:10   

Ładnie Ci to wychodzi.
U mnie kompletny zastój z robotą :(
Nie wiem ... może pogoda nie taka ... nooo jakoś nie czuję weny (ale mam nadzieję że za niedługo to się zmieni ;) )
_________________
Pozdrawiam
Marek
 
     
Grabcio 
Major Pilot



Dołączył: 13 Paź 2005
Posty: 118
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-03, 15:27   

Silnik prawie dotarty. Na kadłubie pojawił się kolor czerwony.









I jeszcze dwa zdjęcia całej makiety.



_________________
Pozdrawiam, Robert
 
 
     
Grabcio 
Major Pilot



Dołączył: 13 Paź 2005
Posty: 118
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-21, 13:12   

Wczoraj powalczyłem pierwszy raz z regulacją silnika. Wnioski nasuwają mi się dwa. Gaźnik w silniku OS GT15HZ jest bardzo wrażliwy na ustawienie dysz regulacyjnych. Proces docierania jeszcze się nie zakończył. Udało mi się osiągnąć stan, gdzie model lata stabilnie mając 1500 obr/min na głowicy, podniosłem obroty w trybie normal do 1450 obr/min (i raczej to będą obroty docelowe w tym trybie), governor dobrze pracuje i można przełączać obroty między 1450 a 1500 bez szarpnięć i zadławień silnika. Na pewno regulacja i docieranie nie są zakończone. Maksymalne obroty, jakie chcę uzyskać to 1670 obr/min. Czasami silnik jeszcze delikatnie prycha, co objawia się niewielkimi kopnięciami ogona (odchyłka modelu o około 5 stopni). Temperatura silnika nie przekracza 120 stopni - OS dopuszcza 130 stopni Celsjusza. Musiałem delikatnie przeregulować krzywe i ustawić w governorze położenie przepustnicy. Przy redukcji obrotów przez gova silnik potrafił się mocno przydławić. Po regulacji gova i składu mieszanki jest dobrze. Przy kolejnym odpaleniu silnika zamierzam już osiągnąć obroty odpowiadające maksymalnej mocy i dalej walczyć z regulacją gaźnika. Po dotarciu i wyregulowaniu silnika trzeba będzie zmienić świecę.
_________________
Pozdrawiam, Robert
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.



Copyright by Waldorf-Electronic © 2005
Filmy z lotu ptaka HeliVideo.pl