SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Budowa T Rex 700 DFC z silnikiem OS GT15HZ - benzyna
Autor Wiadomość
olafd 
Major Pilot
pexHC



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 947
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2014-05-06, 00:05   

helis napisał/a:
Pewnie masz na mysli zintegrowane grzanie z pakietu, to właśnie nazywam grzałką.


Tzn do "gas" pakietu zasilającego nie potrzeba?

helis napisał/a:
Na koniec dodam jeszcze raz, po sezonie zwraca się model benzynowy.
Zapytaj kazdego kto ma benzynę, powie dokładnie to samo.

Wylatałem 7-8 lat na nitro i się ich chetnie pozbędę.

...OK zostań przy nitro, ale PLEASE nie wypisuj takich GŁUPOT.


OK PLEASE zależy kto ile lata, jak robię 20 lotów rocznie to tez się zwróci??
_________________
pozdrawiam Olaf
Jack Daniel's Team. Polcement Team. Cała masa teamów. Team Team'a Teamem pogania.
 
 
     
Sulim 
Major Pilot
pexHC


Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1223
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2014-05-06, 07:51   Re: O

DZIOBAK77 napisał/a:
...ale ostro jedziecie. Bardzo się cieszymy, że stać cie na drogie nitro - oby tak dalej. Pisząc ten post wcale nie chciałem się chwalić, że mam taki ....


@DZIOBAK77
Wcale nie chciałem ironizować z tego chwalenia. Zresztą masz po tym stwierdzeniu
odpowiedniego emotka. Dobrze, że piszesz o swoich doświadczeniach. Mało się dzieje na
forum, więc tym bardziej + dla Ciebie.

Kolego @helis. Nie rób tutaj epheli. Jeśli ktoś pisze, że mu sie model nie brudzi, to inny
raczej przyjmuje to do wiadomosci. Nikt nie pisze, że to głupoty. Nasze doświadczenie z
latania nitro rózni nas, poniewaz latamy zupełnie inną bajke. Ty pewnie 3D, ja nie. Płozami
do góry jestem czasami. I jeszce raz powtarzam, jesli robię nawet 10 lotów w miesiącu, to
koszt ekonomiczny jest pomijalny. Poza tym, na samym początku powiedziałem, że
pomijam koszt latania pomiędzy nitro i gas, bo jest on oczywisty.

Wage i parametry mozna sobie sprawdzic samemu. Nie mam zamiaru nikogo przekonywać
do nitro. Prędzej przesiąde sie pewnie w elektryka. Benzyne uważam raczej za
ciekawostkę i chętnie czytam doświadczenia innych, ale nie lubie jak mi się wmawia, że to
co czarne jest białe.
_________________
Pozdrawiam, Maciej
Takie tam rózne, co latają
Czereśniak TEAM, Składy węgla TEAM
 
 
     
skyzone7 
Pilot


Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 2
Skąd: warszwa
Wysłany: 2014-05-06, 10:03   

Kolego Sulim, ale pojechałeś...

Słucham takich bajek od lat, najczęściej od tzw. "ekspertów od wszystkiego"
ludków którzy nigdy nie mieli żadnej benzyny.

Ktoś kiedyś powiedział: "Najwięcej głupot wynika z niewiedzy"...

Mnie też stać na nitro, ale sprzedałem takowe i
właśnie składam czwartą benzynę :mrgreen: a co...

To jest jak narkotyk, jak już zaczniesz to zapomina się o nitro.
Taka jest prawda. :D
 
     
Sulim 
Major Pilot
pexHC


Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1223
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2014-05-06, 10:34   

Dlaczego uważasz, że pojechałem ??
Powtarzam,że dla mnie przy moim stylu i częstotliwości latania nie ma sensu bawienie się
w benzynę. Przynajmniej na razie.
Dyskusje na forum mają sens, jeśli szanuje sie czyjeś zdanie. Nie będe brnął w
bezsensowną dyskusje.
"Obstaje" przy swoim i kibicuje wszystki, którzy bawią się w benzynę.
_________________
Pozdrawiam, Maciej
Takie tam rózne, co latają
Czereśniak TEAM, Składy węgla TEAM
 
 
     
helis 
Pilot
HeliS


Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 22
Skąd: warszawa
Wysłany: 2014-05-06, 12:50   

[...]Tzn do "gas" pakietu zasilającego nie potrzeba?[...]

Nie nie potrzeba. Startera też nie potrzeba. Na lotnisko wystaczy aparatura, Heli i paliwo.
Dla mnie znacznie mniej zachodu niż przy nitro.

[...]OK PLEASE zależy kto ile lata, jak robię 20 lotów rocznie to tez się zwróci??[...]

Mozesz sobie sam policzyć. Uważam to za pytanie retoryczne.
Ale konkretnie, jeśli robisz 20 lotów (~8 min.) to wylatujesz około 5L nitro i w sezonie i latasz 160min czyli ~ 2,5 godz.
Za tę samą cenę masz 25L paliwa do gasser'a i można na tym latać prawie 42 godz. :!: :!: :!:
Czyli 17 razy więcej zabawy niż przy nitro.
Czy teraz widzisz różnice?
_________________
If you're not flying a gasoline helicopter
You're paying 10 times too much for fuel !!!
 
     
helis 
Pilot
HeliS


Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 22
Skąd: warszawa
Wysłany: 2014-05-06, 13:11   

Sulim napisał/a:
Dlaczego uważasz, że pojechałem ??
Powtarzam,że dla mnie przy moim stylu i częstotliwości latania nie ma sensu bawienie się
w benzynę. Przynajmniej na razie.
Dyskusje na forum mają sens, jeśli szanuje sie czyjeś zdanie. Nie będe brnął w
bezsensowną dyskusje.
"Obstaje" przy swoim i kibicuje wszystki, którzy bawią się w benzynę.


Jeżeli nie masz benzyny i żadnych doświadczeń z gasser'ami
to po co siejesz dezinformację i wypisujesz takie głupoty :?:

Wystarczyło się zapytać, a nie mądrzyć się.
Takim zachowaniem wprowadzasz ludzi w błąd :!:


DZIOBAK77 zaczął fajny temat opisując swoje pierwsze doswiadczenia z benzynowym modelem.
Podchodząc do tematu "chwali się" można dojść do wniosku, że kazdy zakładając nowy temat "sie chwali".

W zeszłym sezonie doradziliśmy wielu znajomym przy zakupie gasser'ów.
Pomagaliśmy stawiać pierwsze kroki oraz dzieliliśmy się naszymi doświadczeniami.
Doszło ponad 10 nowych modeli benzynowych na lotniskach w okolicach w-wy.
Z tego co wiem to wszyscy z nich się pozbywają, lub już pozbyli się nitro.

Nikt nikogo nie zmusza, każdy może latać czym i jak chce.
_________________
If you're not flying a gasoline helicopter
You're paying 10 times too much for fuel !!!
Ostatnio zmieniony przez helis 2014-05-06, 13:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Sulim 
Major Pilot
pexHC


Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1223
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2014-05-06, 13:17   

Ja sie nie mądrzę. To, że ja nie latam, to nie znaczy, że nie mam styczności z helikami na
benzyne. Kolego , przestań sie gotować, i udawać mądrzejszego.
Dezinformacji nie wprowadzam. Wszystko co napisałem o wadach benzyny poddtrzymuję.

OK, helis, a możesz dać linka, jakiego (jakich) silników używasz ??,Jakie preferujesz ??
_________________
Pozdrawiam, Maciej
Takie tam rózne, co latają
Czereśniak TEAM, Składy węgla TEAM
 
 
     
helis 
Pilot
HeliS


Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 22
Skąd: warszawa
Wysłany: 2014-05-06, 13:35   

sure,

G20E 3D EXPERT (20cc) zapłon Rexcel firmowany przez Century.

http://www.centuryheli.co...html?pageid=338

http://www.centuryheli.co...html?pageid=123

Ten właśnie preferuje w modelu RADIKAL G20.
Ostatnio za namową znajomego model został przerobiony z łopat 620,640
na łopaty 700.
Ma ogrom mocy i lata znakomicie. Autorotację tym modelem to poprostu poezja.
_________________
If you're not flying a gasoline helicopter
You're paying 10 times too much for fuel !!!
 
     
Sulim 
Major Pilot
pexHC


Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1223
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2014-05-06, 13:46   

OK, dzięki.
Napisałeś "ogorm mocy", ale widzę, ze producent jej nie podaje.
Wyłącznie z czystej ciekawości pytam się, czy jest ta moc gdzieś w papierach podana.
Czy to podobnie jak z Yamadą, wszyscy wiedzą, że jest mocniejsza, ale nikt nie wie co i
jak.
_________________
Pozdrawiam, Maciej
Takie tam rózne, co latają
Czereśniak TEAM, Składy węgla TEAM
 
 
     
Nowak 
Pilot


Dołączył: 17 Cze 2012
Posty: 69
Skąd: Miasto
Wysłany: 2014-05-07, 04:23   

Filmik z lotów benzynką można prosić?
 
     
helis 
Pilot
HeliS


Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 22
Skąd: warszawa
Wysłany: 2014-05-07, 17:08   

Sulim napisał/a:
OK, dzięki.
Napisałeś "ogorm mocy", ale widzę, ze producent jej nie podaje.
Wyłącznie z czystej ciekawości pytam się, czy jest ta moc gdzieś w papierach podana.
Czy to podobnie jak z Yamadą, wszyscy wiedzą, że jest mocniejsza, ale nikt nie wie co i
jak.


Producent nie podaje, jest to nowa seria silników
HWC i zapewne za jakiś czas się dowiemy.
_________________
If you're not flying a gasoline helicopter
You're paying 10 times too much for fuel !!!
 
     
MarcinRc1982 
Pilot


Dołączył: 09 Maj 2018
Posty: 1
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2018-05-09, 15:05   

Witam,
Mam pytanie do Dziobak77.
Potrzebuję zbudowac helikopter, który będzie jak najdłużej utrzymywał się w powietrzu bez konieczności lądowania na tankowanie.
Mianowicie czy sprawdzałeś na ile starcza paliwa w Twoim śmigłowcu przy spokojnym lataniu?
Marcin
_________________
Marcin
 
     
Grabcio 
Major Pilot



Dołączył: 13 Paź 2005
Posty: 120
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-14, 11:21   

Mam OS GT15HZ w końcowej fazie docierania. Na zbiorniku 480 ml bez problemu około 30 min. Po ostatecznym wyregulowaniu i założeniu łopat asymetrycznych powinno być jeszcze lepiej.
_________________
Pozdrawiam, Robert
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.



Copyright by Waldorf-Electronic © 2005
Filmy z lotu ptaka HeliVideo.pl