SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
pierwsza pętla
Autor Wiadomość
AndrzejP.98 
Major Pilot
Pozdrawiam, Andrzej!


Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 210
Skąd: Kraków, Nowa Huta
Wysłany: 2012-10-28, 20:02   pierwsza pętla

Czy plastikowe okucia i drewniane łopaty wytrzymają pętle? Jakie są najlepsze ustawienia krzywej gazu i skoku w IDLE do tego rodzaju akrobacji?
 
     
Geralt z Rivii 
Major Pilot
Tel. 691672015



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 183
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-10-29, 14:25   

Wątpię aby drewniane łopaty wytrzymały , ale ....

Ustawienia na pewno muszą dać kąty -11 0 +11 stopni i odpowiednio moc 100% 70% 100%
Dokładnie jak instrukcja podaje do lotów 3D
_________________
Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś Ty , a drugim jest ......... śmierć.
 
 
     
d.a.r.o. 
Major Pilot



Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 206
Skąd: 3city
Wysłany: 2012-10-29, 16:18   

Pssst...mój t-rex chyba nic o tym nie wiem, bo robi pętle na kątach +8/-8* :wink:
_________________
Pozdrawiam, Darek
T-Rex600N, T-Rex550E 3G, T-Rex450, DSX7
 
     
michalluczak 
Major Pilot



Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 653
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-10-29, 20:36   

Geralt z Rivii napisał/a:
... -11 0 +11 ...

A po co Ci do pętli "minusy"?

Pętlę (na pewno te pierwsze) można spokojnie robić w "normalu".
_________________
Pozdrawiam
Michał
 
 
     
synthax2 
Major Pilot
HELIKLUB-RC



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 2409
Skąd: Warszawa - Gocław
Wysłany: 2012-10-29, 20:52   

Cześć,
Plastikowe okucia i drewniany łopaty wytrzymają. O ile wszystko jest w dobrym stanie.
Ustaw sobie do pętli lepiej idle, +11 0 -8/9
_________________
Maciek
 
 
     
AndrzejP.98 
Major Pilot
Pozdrawiam, Andrzej!


Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 210
Skąd: Kraków, Nowa Huta
Wysłany: 2012-10-29, 21:02   

synthax2 napisał/a:
O ile wszystko jest w dobrym stanie.

chodzi o zmęczenie materiału np. na okuciach?
 
     
synthax2 
Major Pilot
HELIKLUB-RC



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 2409
Skąd: Warszawa - Gocław
Wysłany: 2012-10-29, 21:40   

Łopaty proste, nie zwichrzone, okucie bez uszczerbień.
_________________
Maciek
 
 
     
TKK 
Major Pilot
HeliPilotRC



Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 262
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 2012-10-30, 18:49   

michalluczak napisał/a:
Pętlę (na pewno te pierwsze) można spokojnie robić w "normalu".
Dokładnie, pierwsze pętle to łatwizna, w sumie tylko zaciągasz i czekasz :-) . Nie trzeba do niej jakiś specjalnych ustawień. Ja kiedyś to przypadkiem nawet beczkę w normalu zrobiłem, w pierwszej chwili się wystraszyłem bo myślałem że na plecach mi motor zgasł :D .
_________________
HIROBO Rulezzz :-)
Sceadu Evo. 50, Freya Custom 90, SDX 60 FBL
 
     
synthax2 
Major Pilot
HELIKLUB-RC



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 2409
Skąd: Warszawa - Gocław
Wysłany: 2012-10-30, 19:05   

A jak pętla się nie uda? Model sie przewali, to bez ujemnyc trudniej go uratować.
_________________
Maciek
 
 
     
Franz 
Major Pilot


Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 777
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-30, 20:08   

Pierwszą pętlę zrobiłem w normalu:) Trzeba się dobrze rozpędzić:)
 
 
     
olafd 
Major Pilot
pexHC



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 947
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2012-10-30, 20:42   

synthax2 napisał/a:
A jak pętla się nie uda? Model sie przewali, to bez ujemnyc trudniej go uratować.

Zgadzam się z synthaxem2, można robić w normalu ale po co? Moim zdaniem powinno się uczyć wykonywać ją tak jak się to robi prawidłowo. Wiem, że to łatwo się mówi.
Jednak samym zaciągnięciem wysokości nie wykonasz ładnej pętli tylko jakieś jajo, ja wejdziesz w dodatnich kątach to w szczycie będzie model pchać cie do ziemi, czyli musisz robić to dość wysoko. Jak znów lekko zdejmiesz gaz to uważaj, żeby nie rozsprzęglić wirnika, bo jak to ci się stanie, dodasz gwałtownie gazu i wirnik ostro szarpnie to model zrobi Ci piruet i nie wiesz w jakiej pozycji go zatrzymasz i czy się wyratujesz.

Ja bym to robił jednak w idlu z lekkimi minusami w szczycie coś około -3 żeby model przytrzymać. Ładnie wykonana figura da Ci sporo frajdy i satysfakcji. Wiem że przed idlem są opory, wirnik świszcze, motor gwiżdże, modle zapindala jak szalony ale tak ma być. :D
P.S. Co to za model?
_________________
pozdrawiam Olaf
Jack Daniel's Team. Polcement Team. Cała masa teamów. Team Team'a Teamem pogania.
 
 
     
AndrzejP.98 
Major Pilot
Pozdrawiam, Andrzej!


Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 210
Skąd: Kraków, Nowa Huta
Wysłany: 2012-10-30, 22:19   

KDS 450 S/sv (mniej więcej połowa części alu.)
 
     
olafd 
Major Pilot
pexHC



Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 947
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2012-10-30, 22:24   

Hmm, takie modeliki to chyba rzeczywiście tak zasuwają, że można się pokusić o wykonanie pętli w normalu.
Co do łopat kup węglówki w hobbyking lub spytaj d_adama z rcforever
_________________
pozdrawiam Olaf
Jack Daniel's Team. Polcement Team. Cała masa teamów. Team Team'a Teamem pogania.
 
 
     
TKK 
Major Pilot
HeliPilotRC



Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 262
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 2012-11-01, 11:29   

olafd napisał/a:
Jednak samym zaciągnięciem wysokości nie wykonasz ładnej pętli tylko jakieś jajo...
Ale my tu mówimy o pierwszej pętli, ona nie musi być idealna. Ważne żeby tylko modelik sobie fiknął do tyłu. Reszta przyjdzie z czasem.
_________________
HIROBO Rulezzz :-)
Sceadu Evo. 50, Freya Custom 90, SDX 60 FBL
 
     
AndrzejP.98 
Major Pilot
Pozdrawiam, Andrzej!


Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 210
Skąd: Kraków, Nowa Huta
Wysłany: 2012-11-01, 18:18   

czyli w końcu robić ją w NORMAL-u czy w IDLE?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.



Copyright by Waldorf-Electronic © 2005
Filmy z lotu ptaka HeliVideo.pl